22 Mayıs 2011 Pazar

CNN




Az önce CNN'de haberleri izliyordum. Dünyanın iki farklı köşesinden iki genç, beraber iş kurmuşlar. Yeme içme sektörü için iş ve işçi bulma işi yapıyorlar, ama sosyal network formatında. Böylece potansiyel işverenler de daha iyi seçimler yapabiliyorlar.

Benim bu yeni kaşarın ablası da Boğaziçili bu arada. Lisedeki travma aşkım olan hani. Neyse işte, çocuk beni kekir kekir darladıktan sonra ben takılmaya devam etmeyi teklif ettiğim halde gitmek zorunda kaldı. Saat 05'te ablasını Laila'dan alacakmış.
Üzüldüm lan. Ama bi meraklanmadım da değil. Saat 05'e kadar sürüyor mu o partiler yahu? Bu kız bu kulübün başkanı değil bişey değil, normal katılımcı da o saate kalmaz benim bildiğim. Anca Kilyos servisinin mecburi bekleyicileri durur etkinliklerin sonuna kadar, bi de Carpe Diem kızları. (onların da akbabaları çok olur ama partinin sonunda her türlü eve döner bu carpeler.



Neyse efendim, blogun temasını değiştirdik madem, konuya da girmeden etmeyeyim. En kötü dealer çeşidi, "ben dealer değilim" diyendir. Ancak en sürpriz şekilde kaliteli ürünler de onlardan çıkar. Mecbur kalmadıkça tavsiye etmiyorum yine de. Don't get fucking middled man. (Blow'u izlemeyenleriniz izlesin tavsiye ederim. İngiliz bi ailenin oğlunun 60'ların sonunda Amerika'ya gidip dealer olup işleri de baya bi büyütmesini anlatıyor, based on a true story üstelik.)




Bu arada, sizlerden daha çok feedback alsam daha çok yazarım. Bugün aklıma geldi, "devleti yaşatan kurumdur blogu yaşatan yorumdur" diye bi laf vardır hatta bu konuda. Beyler 1500 kişi bakmış üç kişi yorum yazmış emeğe saygı lütfen böyle giderse artık paylaşım yapmayacağım. ---okuyucularımın buradaki espriyi yakalayacak olması çok acı verici. beyler millet forumlardan no rapid paylaşım kovalamıyor, gençler üniversiteliler ya da fark etmez her kesimden insanlar sevişiyorlar lan :( ---

Tabii bu durumumda benim de suçum yok değil. Benim yerimde belki başka biri olsa daha farklı olurdu. Ama nedense ben beceremiyorum işte. Tipim de çok kayık değil belki de, hani seks gibi bir şey için tercih edilmeye çok meyilli değilim aq. İşverenler bayılıyor ama. Zaten tanıdığım çoğu kişi "sen ileride zengin olursun" diyor her türlü bana. Ama ileride çok canlar yakarsın denilen gençlerden hiç olmadım.
Boşver, zaten kimsenin canını yakmak da istemem, huyum değil. Kader kısmet fişmekan. (fishmekan diye balık lokantası var bu arada)



Geçen gün "wikipedia killed the expert" diye bişey gördüm. Çok doğru lan, millet bana bilgilisin milgilisin diyor. Açın okuyun siz de bilgili olun olm. Gerçi ben de o kadar mal mal şeyler okuyacağıma derslerime bakaydım okul biterdi. Ooof of dertliyim lan kendime çok kızıyorum.

Bu yazıyı da kendime yazdım galiba. Hayatı irdelerim dediysem bakmayın bi boku çözdüğüm falan yok.

2 yorum:

  1. Neden bize kalmadin

    YanıtlaSil
  2. Seni şu an keşfettim sanırım artık çok geç... Ve işte o anlamlı soruyu sessizce ben de tekrarlıyorum. Harbi niye bize kalmadın?

    YanıtlaSil