25 Eylül 2011 Pazar

Akasya Durağı Duygu

Beyler Akasya Durağı'ndaki Duygu karakterini oynayan kıjın ve vodafone reklamındaki Ayşe Yılmaz'ın gerçek hayattaki adlarını çılgın gibi merak ediyorum. Faceten falan darlayasım var evet.

Tatile çıktım. Okul başlayacak gerçi yarın zannedersem ama ilk hafta bir şey olmaz.
İşe giderken fixsiz gidemediğim için mecbur kalıyorum substance abuse etmeye. O yüzden de tolerans oluyor. O zaman da uzun süre güzel yazı göremiyorsunuz. (toleransın üzerine çıkmadıkça)

Tatilde detox yapıyorum. Birkaç güne kadar bozarım detoxu tabii. Sağlam bir yazı bekleyin o yüzden.

Bu arada evet blogu full jank muhabbeti sardı farkındayım. Ne yapayım, sex sells'ten yararlanamıyorum, elimde bu var bununla rating almaya çalışıyorum.
Hayatı irdelememi bekleyen ve bir de irdeleyişimi beğenmeyen varsa kendine blog açsın. Ben gerçek hayatta kendi adımla zaten yeterince anlatamadığım için, hayatımda gerçekten önemli bir yer kaplayan muhabbetleri kimseyle paylaşamadığım için anlatıyorum burada.

Kendini saklamak zorunda olan bir eşcinselin rumuz ile yazılar yazması gibi bir şey burası. Kürtleri, türbanlıları, eşcinselleri ve bilimum sıradışıyı bağrına basmaya bayılan yavşak boğaziçililer bir gün gelip de junkie'lere de insan gibi davranmaya başlarlarsa ben de başka konulara eğilirim.

Hadi öpüyorum hepinizi. Omurgam ağrıyor mnskym.
Bo Bi Be

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder