29 Eylül 2011 Perşembe

07nsy13

Merhabalar.

Bu olayı bana başka biri anlatsaydı inanmazdım. O yüzden inanmazsanız bir şey diyemem dostlar, a dostlar, gönül dolusu dostlar.

Sene 2009.
Yer Üsküdar. Bildiğin.
Bostancı'da arkadaşlarla lunaparka gitmişiz, hayatımda ilk defa cabriolet araba kullanıyorum. Dönüş yolu, saat 22:30 civarları.
Yokuş aşağı gidiyorum sol şeritten tatlı tatlı, yanımdan son derece yüksek bir hızla, ve EHİHİHİİHİİİİ diye açık camdan bağıran bir sürücünün yönettiği, belirttiğim plakalı Infiniti fx35, yani şundan geçti:


Ben tabii daha önce başka araçlar falan kullanmışlığım olduğundan, şehir içinde gazlama olaylarına falan o dönem de aşinayım. Herhalde bendeki arabayı gördü, yarışmak istiyor diye düşündüm. Ancak NSY13 sağımdan geçtiği gibi frene asıldı, ledli stopları yandı, büyülendim, ve geçtim tekrar onu.

Dedim kesin yarışmak istiyor, oyun yapıyor terbiyesiz.

(O sırada Infiniti denen markayı bilmiyorum, logosunun benzerliği nedeniyle Chery sanıyorum. Bu Çin jipleri güzelmiş lan dedim kendi kendime)

Arabada sağımda oturan kuzenim "Olm arabayı süren kız, bayağı da güzel bir kız, ve bize bakıp çığlık atıyor ikidir" dedi. Dedim kesin yarışmak istiyor. Arabama da güveniyorum hani, vitesi manuel moda alıp soldan yapıştırıp geçtim tekrardan. Bu sırada arabayı bırakacağım otoparka doğru yol alıyoruz. İlerideki ışıklardan iki kez sola döneceğim, bi 100 metre kadar ileride sağda otopark var. Eve gelmek üzereyiz yani.

Olayı yarış olarak algıladığımızda benim kazanmış olmama yetecek kadar fark açtığımda tekrardan yavaşladım. Sağımdan yine geçti beni, bu sefer ben de göz göze geldim kızla. OHA dedim, gerçekten hayatımda dokunduğum -genelgeçer normlara göre, yoksa ben biraz balık etli hatun severim- en güzel kızdı. O sırada daha dokunmamıştım ve dokunacağımı da hayatta tahmin etmezdim tabii hehe :)

Beni geçtikten sonra arkasından çok yavaş bir şekilde devam ettim. Bekliyorum ki gözden kaybolsun, ben de geceme devam edeyim kaldığım yerden, eve gideyim falan. Zaten dediğim gibi, arabayı ilk defa almışım ve evdekiler bu yüzden "neredesin" aramalarına birazdan başlayacaklar belli ki.

NSY13, ileride benim döneceğim ışıklardan döndü. Onun için yolumu değiştirecek değildim.


Işıklara geldiğimde sağda duruyordu. Yol iki şeritli olduğundan ben de soluna geçtim doğal olarak. Seslendi:

-N'apıyosunuz?
Dedim 1500, dur bakalım ne çıkacak bir bakalım. Cabriolet dünyası böyledir bakarsın. Ortalama bir cevap ver, konu nereye giderse.
-Hiç, öyle dolaşıyoruz. Sen?
-Ben de dolaşıyorum öyle. Kafam bozuk. Ama yaaaniii been de o arabaayla dolaşmak istiyoruuumm (kız çok ağır tiki aksanıyla konuşuyor bu arada.)
Başından beri söylemedim, tam olarak şu sahnede söylemek için. Bendeki araç şu dostlarım:
Evet evet, bildiğin adıyla sanıyla BMW Cabrio


O an kafamda tarttım konuyu, dedim ne olabilir ki en fazla? Ya arabayı çalarlar bu bir şebekedir, ya da böbrekleri çalarlar, bu bir şebekedir. Arabayı sağlama almam lazım, böbrekleri riske edebilirim böyle bir şans için dedim.

-Olur, ama önce senin arabanla dolaşıcaz.
-E nasıl olucaak nereye bırakıcaaz?
-İleride otopark var, ben hep oraya bırakıyorum zaten. Oraya bırakırız senin arabaya geçeriz, sonra seninkini bırakır buna geçeriz.
-Tamaaam.

Evet ilk çemçüklüğümü, ilk aytekliğimi, ilk umut sarıkayalığımı burada yapmıştım biliyorum. Ama kız evet demişti işte. Ayrıca araba da daha yeni alınmıştı lan, otopark üyeliği bile yoktu. Gece boyunca otoparka her giriş çıkışımızda para ödedim.

Otoparka girdim, arabayı daha sonradan her zamanki yerimiz olacak olan yere bıraktım. NSY13 kapıda bekliyordu. Kuzenim arka koltuğa geçmişti ve ön koltuk boştu. Arkaya oturmam olmazdı yani.

Oturdum, ve hayatımda gördüğüm ilk 10'a girebilecek olan o bacakları gördüm. NSY, mini etek giymişti.

Devamı sonra dostlar, a dostlar, gönül dolusu dostlar.

Teaser: Ramazanın ilk gününde de bira içilmez ki? Fanta içilir ama.

2 yorum:

  1. e hadi devamı.

    YanıtlaSil
  2. o yazıları yazmak kolay değil öyle tam belli bi kıcamda kafa lazım adama.

    YanıtlaSil