27 Ekim 2014 Pazartesi

Yorumları Bile Takip Eden Az Sayıda Okuruma

Liseli şairler vardır ya hani,
Şiir sayısı okuyucu sayısından fazla olan,
Adam başı birden fazla şiir düşer hani,
Benimki de o hesap.

50'li yaşlarımda kitap yazacağım, her şeyi anlatacağım.

Anlatmadığım, anlatamadığım çok şey var.

Bu arada bence kanal d nin televolesi daha iyiydi.

Melihçiyim.

Sizi seviyorum
Çok öpüyorum.
Boğaziçini bitirmek üzereyim.

Bitirmezden evvel bir veya birkaç tane daha yazıp burayı öyle kapatacağım.

Jank hikayeleri bitdi.
Artık işimdeyim gücümdeyim.
Ama hâlâ benim de söyleyeceklerim var.

Kendinize iyi bakın. Kesin bilgi rt pls tşk.

Bu arada Lalistik'te helemüda var. Eltün'den gelin piçler.

Distankür.

5 yorum:

  1. Ben seni aradığımda ve bu yüzden güç kullanımının insanlık için çok teşekkür ederim hocam iyi çalışmalar dilerim kargoyu gönderdiğinizde kargo bilgilerini geçerseniz sevinirim teşekkürler hocam ben de merak ediyorum Sayın Başkanım bir de kavun nane limon suyunu ve daha sonra tüm bu durumlara rağmen hala da etkiliyor ve bu yüzden kendimi günlük ortalama bir de uygulamaya yönelik bir de Ağustos sonunda nişanlandım hem de devlet kurumlarında görevli bir an için böyle biri olarak eğer bu konuda da yapıcam artık bırakmak istiyorum hocam merhabalar metni ektedir ve bir de buradan yazayım dedim ki aramıyorsa ben de yazmıyorum ama direkt olarak matematiksel bir an için böyle bişey mi oldu mu da direk ilk olarak sen iyi misin diye soruyorum sana da iyi bir notla geçeceğimi tahmin ediyorum ki o günün kutlu Sevin ve daha sonra uzman personelimiz tarafından ambalajlanarak hijyenik bir şekilde ilk günkü gibi adresinize teslim edilir mi duyduysa ki tabii ki öyle olmuştur ne olacak meço piçi ve daha sonra tüm Türkiye'ye zeytinyağı için yıllık 6 ton gibi komik bir kota uyguluyor musunuz acaba 2012 gerçek bir değişim getirecek mi yoksa sadece üremeye okey olmasını elbette benim için gayet keyifli olur yani.

    YanıtlaSil
  2. orospu kesti fişimi, bütün yollar kapalı, hiçbir şekilde varlığından haberdar bile olamıyorum. iki üç yıl önce arabayı sikip atmıştın ya(ford focus sedan'dı galiba), az sonra onu yapacağım galiba.

    YanıtlaSil
  3. abbooovvvvv.

    abi ben yukarıdaki yazıyı tilifondan yazdım otomatik olarak.

    tilifon en çok kullandığın kelimeleri tahmin ediyor ya hani.

    o anlamsız yazı benim en çok konuştuklarım aslında.

    arabanın masrafını sigorta ödedi. hatta ucuza almıştık vergi indirimi sayesinde, o yüzden karlı çıktık. üst modelini aldık.

    sen de öyle yap. karı pert olmuşsa pert olmuştur. hayat sana paranı üç ay içinde öder. üst modelini alırsın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Vay be.. tüm yazılarını az önce okudum ve bir tuhaf hissetim.. üzerinden üç yıl geçmiş..gitmiş..bitmiş.. yıllar kelimelride eskitir mi

    YanıtlaSil
  5. Hayatta mısın binbeşyüz bir güncelleme yap da ne halt yiyon bu aralar öğrenelim, sen yazmayı bırakalı ülke tersten tuttu.

    YanıtlaSil