2 Ekim 2010 Cumartesi

Sabah erkenden kalkarım, akşamları kahkaha atarm.


Sezonu açtık.
ÖSS ile gelip de beni google'dan bulanlara ise ayrı bir hoşgeldiniz diyorum. Sadece yurtta kalan kızlara tabii ki.
Yine Hisarüstündeyim. Ancak bu sefer konumum farklı. Yine arka sokaklardayım, ama başka arka sokaklarda.
Anlatılacak epey birşeyler de birikti, denk getirip uzun uzun anlatacağım merak etmeyin.

Geçen seneki sevip sevmediğimden emin olmadığım kabuğumu yavaş yavaş değiştiriyorum. Eskilere dönmek iyi oldu.


"Dakikalar dakikaları, saniyeler saniyeleri, saatler saatleri kovalıyor. Bense zengin bir yavşak olabilmek için fakir bir yavşak oluyorum. Bunun neden böyle olduğunu ise hiç düşünmedim."
Hepinize iyi dönemler dilerim.


Hisarüstü'nde, birbirine dik sandığınız sokaklar aslında paraleldir.
Boğaziçi Bin Beşyüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder