18 Ağustos 2010 Çarşamba

Boğaziçi Üçüncü Erkek Yurdu (orijinali)





  • Şimdilerde Psikoloji'nin arka bahçesi diye ancak gittiğimiz yer aslen üçüncü erkek yurduymuş zamanında.
  • Aptullah Kuran Kütüphanesi'nin en üst katında, faculty use only masalarının ilkinde çok güzel çok tatlı bir esinti var. O masalarda çok tatlı kızlar da var ama kariyer.net'te ayın en çok tıklanan profili olmaya oynamıyorsanız onlara da oynamayın.
  • Aptullah Kuran Kütüphanesi çok sert sessiz zorlaması değil mi yahu? Cevab veremedi komiğinden kaçarcasına. Abdullah Kuran Küdübhanesi Edeb Ya Hu Cevabları Kalb Gözü Haddi demek istiyorum. Ya da apaçi stayla şeklinde APTİ KÜTÜSÜ yazalım lan oraya. Çok badass olur.
  • Az önce hiç cinsellik içermeyen bir madde yazdım, hadi beni siz de sevin cinsel muhabbetten hoşlanmıyorum kuzucukları.
  • Bugün "fazla sosyal" diye bir tanım gördüm, fazla güzel bir kız tarafından yapılmış. Kız o kadar fazla güzel ki, facebook'a beni o eklediği halde, gerçek hayatta görünce selamımı almıyor. Bu arada benim komplekslerim bir yana, kız harbiden güzel lan. Bihter JR. Çok badass.
  • Siz siz olun, arkadaşlıklarınızı Boğaziçililerle yapın. En olmadı, Boğaziçili olmadığı halde Boğaziçililerin "yapmayıp değil, yapıp ama hobi olarak gene yaptıkları" alanlardan samimiyeti kurarak onlara yamanan üniversitelilerle yapın. Başkasıyla yapmayın. Yemin ediyorum gereksiz.

Böyle maddeler halinde giriş yapmak istedim uzun bir aradan sonra. Neden burada yoktun diye merak edenler olacaktır, ekliyorum efendim:




işte bu yüzden yoktum. Kendime gelmem zaman aldı, araba hala yatıyor Etiler Sanayi Sitesi'nde.

2 yorum: