26 Mayıs 2010 Çarşamba

Girişi yapayım, gerisi sonra gelir nasılsa

Şimdi gerçekten merhabalar beyler bayanlar.
Bendeniz Boğaziçi'nde dördüncü yılını, üçüncü sınıfını okumakta olan bir arkadaşınızım. (alttan derslerle beraber tabii) Uzun süredir fark etmiş bulunuyorum ki aşağı yukarı hepimiz aynı sorunları yaşıyoruz, ama kimse kimseye itiraf edemiyor buralarda. Hepimiz loser'ız ama deli gibi cool takılmaktan da kendimizi alamıyoruz.

O yüzden kendimi deşifre etmeden başımdan geçenleri, okul hayatımı anlatacağım sizlere. Belki benzer hayatları yaşadığımız kişilerle denk geliriz, belki de işin doğrusunu sizlerden öğrenirim diye.

Blog tutmak dediğin zor iş, o yüzden konseptsiz düz blog açıyorum. Kafama göre, ne gelirse elime yazacağım. Kırılmaca gücenmece yok.

Ve şimdiden söylüyorum, lütfen bir şekilde anlarsanız falan, gerçek hayatta gelip "hacı boğaziçi1500 sen misin" falan demeyin. Burada yazacaklarım hayal ürünleri değil, ama her türlü uydurdum ayağına yatabilirim. Belli olmaz bu işler.

Hepinizi en başından öpüyorum.
Boğaziçi Bin Beşyüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder