9 Haziran 2010 Çarşamba

Kızıl


  • Bugün kısa kesicem, sabah finalim var ilk slotta hem de.
  • Duygu facebook'tan mesaj atmış, finallerden sonra içelim sıçalım diye. Bişey demedim. Finallerden sonra içip sıçmanın lafını edeceğimize kendisini -ve mümkünse sonrasını- edelim. MSN kullanmıyorum demiş bir de. Loser olunca öyle oluyor insan herhalde.
  • Boğaziçi'nde tahmin ettiğinizden çooook daha fazla loser var. -başlarını çekmem de ayrı bir durum-
  • Bir power nap sonrası derse devam edeceğim. Bunu da burada belirtmek istedim.
  • Yarın bi aksilik olacak gibi görünmüyor. He bir de sınavdan sonra Hande gelecek yine. Yemek falan yapıcaz.
  • Kısa kısa bir gündem turu yapayım dedim. Ev gecesi sonrası uzun bir rapor yazarım merak etmeyin.
  • Ev gecesinin şimdilik kadrosu: Emre, Zuhal, Alican, Caner, Ben
  • Öptüm. Bu gece seviyorum hepinizi. Kafam iyi.
Boğaziçi Bin Beşyüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder